ورود

ورود به بخش ارسال محتوا

نام کاربری *
رمز عبور *
به خاطر سپردن من
چهارشنبه, 04 بهمن 1402 ساعت 12:12

استراتژی تولید بدون کارخانه

بارگذاری توسط :
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تولید بدون کارخانه و یا در معنای عام آن، برون سپاری تولید، یک استراتژی در فرایند کسب ‏و کار است که از طریق آن بخشی از فرایند تولید از طریق برون سپاری به شریک تجاری واگذار می‌ شود که این استراتژی امکان تنوع‌ بخشی به تولید و تکمیل سبد محصولات تولیدی با استفاده از ظرفیت‌ سایر واحدهای تولیدی، بدون تاسیس کارخانه را فراهم می‌ آورد.
در این گزارش ضمن بررسی مزایای مختلف این استراتژی به چالش‌ ها و همچنین ضرورت‌ های اتخاذ چنین رویکردی اشاره شده و با بهره‌ گیری از دستاورد های آخرین گزارشات جهانی در این خصوص، مدل این کسب‏ و کارها مورد بررسی قرارگرفته است.
یکی از ضرورت‌ های تولید در فضای تعاملی تولید بدون کارخانه، انتخاب اجزای زنجیره و نوع همکاری استراتژیک تولیدکننده نهایی با اجزای سیستم است که مدیریت این تعاملات نیازمند یک الگوی شبکه‌ای شامل ارتباطات زنجیره‌ ای طراحی، تولید، ساخت و فروش و همچنین وجود استراتژی حمایتی از شبکه از سوی بنگاه اصلی است.
مدیریت زنجیره تامین یکی از مهمترین فرایندهای قابل برون سپاری در هر کسب‏ و کاری است که طی آن فرآیندها و جریانات ساخت محصولات کنترل می‌ شود. موضوع مدیریت زنجیره تامین نیز در این گزارش مورد بررسی قرارگرفته ‌است.

اطلاعات تکمیلی گزارش

  • نوع گزارش: گزارش کارشناسی
  • منتشر شده توسط: اتاق
  • تاریخ انتشار: 1402/10/16
خواندن 19 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 اسفند 1402 ساعت 11:23

نظر دادن

تکمیل فیلد های ستاره دار(*) الزامی می باشد.


تعداد کل مطالب: 1161

تعداد مطالب يک هفته گذشته: 2

تعداد مطالب امروز: 1
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account