ورود

ورود به بخش ارسال محتوا

نام کاربری *
رمز عبور *
به خاطر سپردن من
یکشنبه, 14 فروردين 1401 ساعت 12:24

معرفی استراتژی های کارآفرینانه جهت ارتقا عملکرد استارت آپ ها

بارگذاری توسط :
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرصت‌های استراتژیک برای استارت آپ جدید را می‌توان در دو بعد دسته‌بندی کرد: نگرش نسبت به مدیران و کسب و کار های فعلی (همکاری یا رقابت؟) و نگرش نسبت به ارائه نوآوری (رویکرد تدافعی یا تهاجمی؟). انتخاب هر کدام از این رویکرد ها و نگرش ها چهار استراتژی مجزا راسمان میدهد که تصمیمات یک استارت آپ را در مورد مشتریان، فناوری ها، هویت و فضای رقابتی هدایت و مشخص می کند.

چهار استراتژی معرفی شده در این گزارش عبارتند از : استراتژی زنجیره ارزش، استراتژی تخریب، استراتژی معمارانه و استراتژی مالکیت معنوی

همواره در قلب هر رویکرد استراتژیک جهت ورود به بازار در نظر گرفتن مواردی از جمله: اینکه کدام مشتریان را هدف قرار دهیم، چه فناوری هایی را به کار ببریم، چه هویت سازمانی را در نظر بگیریم و چگونه شرکت را در مقابل رقبا حفظ کنیم ، وجود دارد. حداقل چهار حوزه تصمیم گیری برای هر کسب و کار و استارت آپ بسیار مهم است که در این گزارش به آن پرداخته شده است.حداقل چهار حوزه تصمیم گیری برای هر کسب و کار و استارت آپ بسیار مهم است. اگرچه هر مجموعه ای با انتخاب‌های بیشتری روبرو خواهد شد که مختص زمینه‌ کاری آن است، اما استارت‌آپی که حداقل با این چهار تصمیم دست و پنجه نرم نکرده باشد، بعید است که ارزش پایداری را خلق کرده و به دست آورد.

اطلاعات تکمیلی گزارش

  • ناظر گزارش: اتاق فارس
  • همکاران/مجریان: محمد وحید خاقانی
  • نوع گزارش: ترجمه
  • منتشر شده توسط: اتاق
  • تاریخ انتشار: 1400.12.25
خواندن 437 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 14 فروردين 1401 ساعت 12:28

نظر دادن

تکمیل فیلد های ستاره دار(*) الزامی می باشد.


تعداد کل مطالب: 1160

تعداد مطالب يک هفته گذشته: 1

تعداد مطالب امروز: 0
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account